Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Warszawie

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Warszawie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Podskarbińskiej 25.

Miejsca parkingowe

W pobliżu wejścia B do budynku są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem B, przy którym znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu B do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.  Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy sali obsługi klientów, w pobliżu stanowiska  „Informacja ogólna”.

Jednostki podległe:

 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Legionowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Legionowie w budynku przy ul. Słowackiego 20.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Przy wejściu głównym znajduje się pochylnia.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się za Salą obsługi klientów po prawej stronie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nowym Dworze Mazowieckim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Nowym Dworze Mazowieckim w budynku przy ul. Modlińskiej 10.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem,  na ogólnodostępnym parkingu przy ul. Modlińskiej 10 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Modlińskiej. Przy wejściu głównym do budynku znajduje się pochylnia. Przy pochylni jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost od wejścia głównego do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Otwocku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Otwocku w budynku przy ul. Poniatowskiego 17.

    Miejsca parkingowe

    Na placu wewnętrznym budynku przy ul. Poniatowskiego 17, po prawej stronie wejścia do sali obsługi klientów, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.  Na plac możesz wjechać przez bramę od ul. Poniatowskiego 17.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku z poziomu chodnika windą. Winda znajduje się z boku budynku, po prawej stronie od głównego wejścia. Na ogrodzeniu przy wejściu - w kierunku windy - jest tabliczka ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Na drzwiach prowadzących do windy znajduje się kolejna tabliczka ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "WINDA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Przy windzie jest dzwonek i tabliczka z informacą "Proszę dzwonić i poczekać na pomoc pracownika ochrony". Pracownik ochrony pomoże Ci uruchomić windę, dlatego naciśnij dzwonek. W ten sposób zapewniamy klientom ze szczególnymi potrzebami dostęp alternatywny - do czasu przebudowy wejścia głównego i wyposażenia go w automatycznie otwierane drzwi oraz pochylnię.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Główne drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Windą dostaniesz się bezpośrednio do sali obsługi klientów.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wyjścia z windy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po prawej stronie od wyjścia z windy.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Praga Północ

    Obsługa klientów

    Obsługa wszystkich klientów jest realizowana w Sali Obsługi Klientów w budynku w Warszawie przy ul. 11 Listopada 15A.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym, przy którym znajduje się pochylnia.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Drzwi wewnętrzne otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Zamontowana jest ścieżka dotykowa ułatwiająca osobom niewidomym lub słabowidzącym poruszanie się po sali obsługi klientów.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia głównego.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wołominie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wołominie w budynku przy ul. Reja 20.

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Reja 20 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    Wejście do budynku

    Wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.  
    W otwarciu drzwi pomaga pracownik.
     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze na wprost wejścia do budynku.