Breadcrumb

Navigation Menu

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Gorzowie Wielkopolskim

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Gorzowie Wielkopolskim

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Gorzowie Wielkopolskim w budynku przy ul. Sikorskiego 42.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Sikorskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Możesz skorzystać także z jednego z dwóch miejsc parkingowych w garażu budynku. Wjazd do garażu znajduje się od ul. Dworcowej.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy  ul. Sikorskiego oraz z garażu.   

Wejście przy ul. Sikorskiego jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Aby dostać się do budynku z garażu, skorzystaj z windy, która znajduje się w pobliżu miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu  do budynku przy ul. Sikorskiego otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Wewnątrz budynku, przy wejściu od ul. Sikorskiego, jest kilka schodów. Aby dostać się do sali obsługi klientów, skorzystaj z windy, która jest znajduje się wewnątrz budynku, przy wejściu.

Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są  otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Słubicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Słubicach w budynku Banku Zachodniego WBK S.A  przy ul. Kościuszki 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kościuszki są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kościuszki. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Po lewej stronie drzwi znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.  Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w ich otwarciu.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na drugim piętrze. Skorzystaj z windy, która znajduje się na parterze, po prawej stronie  holu. Drzwi do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na drugim piętrze, w korytarzu po lewej stronie, za salą obsługi klientów.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Sulęcinie

    Obsługa klientów

     Klienci są obsługiwani w Sulęcinie w budynku przy ul. Witosa 21.

     

    Miejsca parkingowe

    Na terenie wewnętrznym budynku przy ul. Witosa 21 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.  Do miejsc parkingowych możesz dostać się przez bramę od  ul. Różanej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od  ul. Witosa oraz ul.  Różanej . Przy  wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe  do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od  wejścia do budynku.

    Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Międzyrzeczu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Międzyrzeczu w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Przemysłowej 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Przemysłowej są wyznaczone cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Przemysłowej 2. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Obsługa klientów odbywa się sali obsługi klientów, która znajduje się na trzecim piętrze budynku, w pokoju 309.

    Aby dostać się do sali, skorzystaj z jednej z dwóch wind, któresą na parterze, po lewej stronie holu.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na trzecim piętrze, po prawej stronie od wejścia do windy, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Strzelcach Krajeńskich

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Strzelcach Krajeńskich w budynku przy Al. Wolności 5.

     

    Miejsce parkingowe

    Przed budynkiem przy Al. Wolności są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku  od Al. Wolności.  Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.  Naciśnij dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi. 

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, z lewej strony głównego korytarza. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie wewnętrznego korytarza, w pobliżu sali obsługi  klientów.