Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kadrowo-Płacowy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kadrowo-płacowych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
zapewnia obsługę kadrową pracowników jednostki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługę innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych. -
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kadrowo-płacowym
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- znajomość zasad dotyczących obsługi kadrowej i płacowej
- wymagana bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel)
- orientacja na cel i orientacja na jakość
- umiejętność współpracy
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Forma składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Za datę wpływu przyjmuje się datę wpływu aplikacji poprzez formularz aplikacyjny.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-05-2024
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie test z zakresu znajomości aplikacji Word i Excel, możliwość przeprowadzenia testu wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- dokumentacja niekompletna oraz złożona po terminie nie będzie uwzględniana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze
- przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wynik naboru:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Brak kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne na stanowisko.