Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 December 2020 09:27
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Zakup wirtualizatora taśmowego (dwóch wirtualnych bibliotek VTL, każda po min. 570 TB) wraz ze świadczeniem przez okres 36 miesięcy usługi opieki serwisowej
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/54/20
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostawa i wdrożenie dwóch jednakowych wirtualnych bibliotek VTL każda po min. 570 TB wraz z oprogramowaniem,
2. opieka serwisowa,
3. konsultacje.
Przedmiot zamówienia jest określony w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
30210000 Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
50312000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
http://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
2 February 2021 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: b22b5417-9d96-4ac2-a90d-d805cee686c9
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 January 2021 09:33
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia01 February 2021 12:04
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert
Było:
2 lutego 2021 godzina 10:00
Jest:
12 lutego 2021 godzina 10:00
Termin otwarcia ofert
Było:
2 lutego 2021 godzina 11:30
Jest:
12 lutego 2021 godzina 11:30 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
12 February 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 February 2021 13:49
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 February 2021 15:41
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 May 2021 15:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia11 June 2021 15:42
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Sekretariat DZP
tel. 22 667 17 03/04
e-mail: SekreariatDZP@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia