Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Limanowej
-
Adres miejsca pracy
ul. Józefa Marka 21, 34-600 Limanowa
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Zakres najważniejszych zadań:
- rozliczanie kont płatników składek i w zależności od ustalonego na koncie płatnika salda podejmowanie działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłaty
- wystawianie wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również wydawanie decyzji określających wysokość zadłużenia na koncie płatnika składek
- wystawianie tytułów wykonawczych i kierowanie wniosków o potrącenie ze świadczeń
- prowadzenie postępowań związanych z obsługą wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek, w tym wydawanie decyzji odmownych
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, administracja, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- zorientowaną na jakość
- zorientowaną na cel
- potrafiącą współpracować w zespole
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji składać się będzie z:
- testu wiedzy z zakresu przepisów wskazanych w ogłoszeniu i zadań logicznych
- rozmowy kwalifikacyjnej (dotyczy kandydatów, którzy uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy) - dokumentacja niekompletna oraz dostarczona po terminie nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (telefonicznie lub mailowo)
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-08-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy)
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
- bezpośredni dostęp do windy z poziomu chodnika zapewniający wjazd windą na wszystkie kondygnacje budynku
- drzwi przy wejściu do windy otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami