Audytor Wewnętrzny
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Audytu
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Audytor Wewnętrzny
-
Zadania
Zakres zadań:
- realizuje zadania zapewniające, czynności doradcze i czynności sprawdzające w jednostkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w tym kieruje zespołem audytowym na poziomie badanej jednostki
- opracowuje elementy programu zadania audytowego w tym narzędzia do badania opracowuje wyniki zadań zapewniających, czynności doradczych i czynności sprawdzających zrealizowanych w badanej jednostce
- odpowiada za analizy danych operacyjnych i finansowych dla poszczególnych obszarów ryzyka oraz proponuje wnioski z w/w analiz
- uczestniczy w opracowaniu planu audytu oraz sporządzanie projektów informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego
- realizacja zadań audytowych w terenowych jednostkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych związana jest z podróżami służbowymi
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata (pracy związanej z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego)
- posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (informatyka, bezpieczeństwo, zamówienia publiczne, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo i/lub administracja)
- studia podyplomowe (audyt, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo, statystyka, matematyka i informatyka, zarządzanie zespołem, ubezpieczenia społeczne)
- certyfikaty poświadczające zdobytą wiedzę w zakresie bezpieczeństwa i IT
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Office
- orientacja na jakość
- orientacja na cel
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
- innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe
- skany uprawnień do wykonywania zawodu audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-07-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 0 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie