Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjnąWymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- komunikacja
Wymagane dokumenty:- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodoweDodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymienionej wyżej ustawy w formie testu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywaneDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-05-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- radzącą sobie w sytuacjach trudnychto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- przy wejściu do budynku jest równia pochyła,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.