Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów ZUS administrowanych przez Oddział w Rzeszowie.
Zakres zadań:
Prowadzenie działalności w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz remontów w odniesieniu do oddziału i podległych terenowych jednostek organizacyjnych, w tym:
- opracowanie projektu planu inwestycyjnego i remontowego oraz sporządzanie wniosków inwestycyjnych, remontowych i zakupowych,
- prowadzenie rejestrów zawartych umów i rozliczeń złożonych zabezpieczeń należytego wykonania umów, przeglądów gwarancyjnych.
Utrzymywanie eksploatowanych budynków w stanie sprawności technicznej, w tym:
- dokonywanie przeglądów okresowych stanu technicznego obiektu i przeglądów gwarancyjnych,
- prowadzenie remontów okresowych, napraw bieżących i konserwacji oraz remontów awaryjnych,
- bieżący nadzór nad utrzymaniem w sprawności technicznej sieci, instalacji, urządzeń,
- wdrażanie rozwiązań technicznych prowadzących do obniżenia kosztów eksploatacji użytkowanych obiektów.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (architektura, budownictwo, konstrukcje budowlane i inżynierskie, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- minimum 1 rok stażu pracy w obszarze: administrowanie lub zarządzanie nieruchomościami
Mile widziane:- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustaw: Prawo zamówień publicznych i Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do ustaw,
- doświadczenie w zakresie przygotowania opisów przedmiotu zamówienia do wniosków przetargowych,
- umiejętność rozliczania kosztów budowy, remontów i zakupu środków trwałych,
- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
- umiejętność określenia technologicznej kolejności realizacji robót budowlanych,
- znajomość zasad przeprowadzania inspekcji w zakresie budowy środków trwałych i remontów oraz dokumentowania tych czynności,
- znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych,
- doświadczenie w prowadzeniu, nadzorowaniu i odbieraniu robót budowlanych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziana obsługa aplikacji Norma Pro oraz systemu SAP.
Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz rozwiązywać problemy
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie zakładu pracy potwierdzające obecne zatrudnienie)
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.