Stanowisko ds. zasiłków 25/2025/ZAS
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Sosnowcu
-
Adres miejsca pracy
ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zasiłków 25/2025/ZAS
-
Zadania
Zakres zadań:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń krótkoterminowych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie dotyczącym zasiłków
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi MS Office
- orientacja na cel, jakość i klienta
- elastyczność i nastawienie na rozwój
- umiejętność komunikacji i współpracy
- umiejętność radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów
Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skan dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i ewentualnie innych dokumentów istotnych dla procesu rekrutacji
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy do dnia 25.03.2025 r.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-03-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość i klienta
- elastyczna i nastawioną na rozwój
- potrafiącą rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczynania pracy między godziną 6.00 a 8.00)
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
- pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
- pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek IV-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów spełniających wymagania niezbędne:
- Pani Izabela Woźniakowska - Dąbrowa Górnicza
- Pani Aneta Witkowska - Sosnowiec
- Pani Agnieszka Cebula - Jaworzno
- Pani Sabina Śmigiel - Sosnowiec
- Pan Tomasz Krówczyński - Sosnowiec
- Pani Wiktoria Gustyn - Sosnowiec
- Pani Karolina Krzyszczak - Będzin
- Pani Wioletta Topolska-Woźniak - Czeladź
- Pani Adrianna Palka - Katowice
- Pani Patrycja Borusińska - Sosnowiec
- Pani Marta Kopeć - Sosnowiec
- Pani Aneta Serafin-Rytych - Sosnowiec
- Pani Małgorzata Owczarek - Będzin
- Pani Magdalena Laser - Sosnowiec
- Pani Agnieszka Wnuk - Sosnowiec
- Pani Monika Kucyper - Dąbrowa Górnicza
- Pan Kamil Waćkowski - Bytom
- Pani Sandra Lewicz - Sosnowiec
- Pani Magdalena Lisek - Dąbrowa Górnicza
- Pani Małgorzata Kobyłka - Sosnowiec
- Pani Izabela Raciniewska - Piekary Śląskie
- Pani Agata Gądek - Dąbrowa Górnicza
- Pani Katarzyna Machura - Dąbrowa Górnicza
- Pani Anna Równicka - Sosnowiec
- Pani Patrycja Makuch - Sosnowiec
- Pan Piotr Opydo- Zawiercie
- Pani Martyna Otto - Katowice
- Pani Marzena Chojnacka - Sosnowiec
- Pani Emilia Smoleń - Dąbrowa Górnicza
- Pani Marcelina Kociszewska - Sosnowiec
Wyniki naboru:
Pani Marcelina Kociszewska posiada odpowiednią merytoryczną wiedzę oraz predyspozycje do prawidłowego realizowania zadań na oferowanym stanowisku pracy.