Stanowisko ds. rozliczeń (RKS_Sochaczew)Z
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Sochaczewie
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 20, 96-500 Sochaczew
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń (RKS_Sochaczew)Z
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 07.04.2025 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- podstawowa znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych
Zachęcamy do składania dokumentów.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły, dyplom licencjata)
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu - test
- skontaktujemy się telefonicznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane- dokumenty składamy w języku polskim
- miejsce świadczenia pracy: III Oddział ZUS w Warszawie, Inspektorat w Sochaczewie
ul. Reymonta 20 ,05-500 Sochaczew.Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie.
RKS Sochaczew ds. rozliczeń ID 43746
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Angelika Boczkowska, Młodzieszyn
Monika Buczek, Sochaczew
Sylwia Cwen, Kampinos
Marzena Dratkiewicz, Sochaczew
Monika Guzik, Sochaczew
Katarzyna Jagielska, Paprotnia
Klaudia Komendarek, Sochaczew
Agnieszka Korbień, Nowa Sucha
Agnieszka Krupa, Sochaczew
Aleksandra Parśniak, Sochaczew
Emilia Plichta, Sochaczew
Karolina Traczyk, Sochaczew
Malgorzata Wilk, Łowicz
Katarzyna Wieszczycka, Sochaczew
Paweł Żakowski, Sochaczew
Uzasadnienie wyników naboru:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Klaudię Komendarek do zatrudnienia na stanowisko ds. rozliczeń. Komisja oceniła kompetencje, wiedzę oraz osobowość kandydatki jako adekwatne i spełniające oczekiwania do zatrudnienia na ww. stanowisku.