Stanowisko ds. konta ubezpieczonego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Ubezpieczeń i Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27
-
Adres miejsca pracy
ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. konta ubezpieczonego
-
Zadania
CEL ISTNIENIA STANOWISKA:
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
ZADANIA:
1. Prowadzi akta ubezpieczonego.
2. Porządkuje dane na kontach ubezpieczonych, w tym dokonuje korekt dokumentów ubezpieczeniowych.
3. Sporządza dokumenty ubezpieczeniowe z urzędu.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość programów komputerowych: MS Word, MS Excel,
-orientacja na cel,
-komunikacja,
-współpraca,
-elastyczność,
-nastawienie na rozwój.Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie(świadectwo ukończenia liceum/technikum/szkoły wyższej).
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Dodatkowe informacje:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy: umowę na zastępstwo.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek A - 5 kondygnacyjny, budynek B - 4 kondygnacyjny, budynek C - 7 kondygnacyjny, budynek D - 2 kondygnacyjny, budynek K - 2 kondygnacyjny,
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych w Budynku A,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- winda ( brak w budynku B i D ),
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.