Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS II Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Litomska 36, 53-641 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. emerytalnych
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klientów lub/i w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- komunikacja
- znajomość technik obsługi
Wymagane dokumenty:- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości w/w ustawy w formie testu;
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywaneDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
26-05-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- radzącą sobie w sytuacjach trudnychto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- przy wejściu do budynku jest pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.