Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS II Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Litomska 36, 53-641 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku opracowuje sprawy emerytalno-rentowe z ubezpieczeń społecznych, kapitał początkowy i inne świadczenia, w tym zlecone Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat);- kopie dokumentów, potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymaganej ustawy
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu formularza aplikacyjnego -
Termin, do którego należy składać dokumenty
09-05-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Agnieszka Wróbel, Wrocław
Lidia Kubiaczyk, Wocław
Adam Hilbrecht, Wrocław
Dominika Kalinowska, Wrocław
Katarzyna Kotlińska,
Monika Cieśla, Wrocław
Paweł Bartosiewicz, Brzezia Łąka
Anna Śliwińska, Wrocław
Emilia Utratna, Wrocław
Magdalena Łowicka, Wrocław
Małgorzata Burdzy, Wrocław
Urszula Chelicka, Wrocław
Beata Ciszewska, Oława
Anna Sawicka, Wrocław
Agnieszka Pawlak, Wrocław
Konrad Płatek, Wrocław