Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Radomiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Orzecznictwa Lekarskiego i Prewencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Czachowskiego 21 a, 26-600 Radom
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
-
Zadania
Zadania:
Poszukujemy osób myślących o karierze w zawodach medycznych (absolwentów szkół/ uczelni medycznych) lub o współpracy z kadrą medyczną, do ciekawej i rozwijającej pracy. Zostań ASYSTENTKĄ/ASYSTENTEM LEKARZA w ZUS, a wykonując powierzone zadania uzyskasz unikalne doświadczenie pozwalające wykorzystać w praktyce Twój medyczny profil wykształcenia lub doświadczenie z pracą w dużej, stabilnej firmie.
-
Wymagania
Pracownik zatrudniony na stanowisku w szczególności:
- przygotowuje informacje pomocnicze dla lekarza w prowadzonym postępowaniu orzeczniczym / w postępowaniu odwoławczym
- wprowadza w systemach informatycznych dane i informacje dotyczące prowadzonych postępowań orzeczniczych
- podejmuje w zakresie wskazanym przez lekarza decyzje w prowadzonych postępowaniach w przypadkach nie wymagających rozstrzygnięcia kwestii medycznych
- przygotowuje i przedstawia lekarzowi wnioski lub dokumentację z analizy sprawy
- opracowuje i podpisuje w imieniu lekarza korespondencję kierowaną do klientów i innych podmiotów uczestniczących w postępowaniu
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym
Mile widziane:
- wyższe (medyczne, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne, nauki ekonomiczne)
- minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- orientacja na cel i jakość
- komunikacja
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-05-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników
- możliwość awansu zawodowego
- pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami