Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku:
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności Oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej Oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów;
- Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM).
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby Oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.;
- Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni Oddziału oraz plany zarządzania nieruchomościami Oddziału.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie- uprawnienia budowlane wykonawcze w branży sanitarnej
- minimum 1 rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata stażu pracy związanej z administrowaniem nieruchomościamiWymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność współpracy
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- komunikacjaDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodoweDodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika na umowę na czas zastępstwa
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego
bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zapraszamy osoby a niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
wiążą się z kontaktem z klientem zewnętrznym i wewnętrznym ZUS,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność wykonywania pracy poza biurem,
budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami