Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
Zakres zadań na stanowisku:
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów,
- przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez odział, w tym prowadzi Książki obiektu,
- koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne,
- ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub elektrotechniczne,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami.
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (elektrotechnika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka, budownictwo),
- posiadanie uprawnień budowlanych umożliwiających projektowanie obiektu budowlanego lub kierowanie robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci elektryczne, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- NORMA lub inny program do tworzenia kosztorysów robót budowlanych.
Jeśli jesteś osobą
- komunikatywną,
- potrafiącą współpracować,
- zorientowaną na cel i na jakość,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój,
- posiadającą kompetencje specjalistyczne (negocjacje i wywieranie wpływu, rozwiązywanie problemów, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych).
To zachęcamy do przesłania dokumentów
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 73/2025,
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".Miejsce składania dokumentów:
- korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
- przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w PoznaniuProces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodatkowe informacje:
- zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
- w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera poniżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach zlokalizowanych na terenie Oddziału na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
z niepełnosprawnościami.