Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS II Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Litomska 36, 53-641 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku opracowuje sprawy emerytalno-rentowe z ubezpieczeń społecznych, kapitał początkowy i inne świadczenia, w tym zlecone Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat);- kopie dokumentów, potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 4 pracowników (w tym 1 pracownika na umowę na czas zastępstwa)
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymaganej ustawy
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu formularza aplikacyjnego -
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-03-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Artur Chodkowski, Wrocław
Magdalena Gonet-Maniowska, Sadków
Aneta Grabajło, Wrocław
Dominika Kalinowska, Wrocław
Joanna Kobani, Wrocław
Agnieszka Korzecka, Wrocław
Dominika Krawiec, Wrocław
Piotr Kustrung, Wrocław
Katarzyna Łukomska, Samotwór
Edyta Nowacka, Wrocław
Anna Wierzbicka, Wrocław
Anna Tracz, Ełk
Klaudia Kierczyńska, Wrocław
Karolina Białek, Wilkszyn
Małgorzata Burdzy, Wrocław
Agnieszka Kasprzak, Wrocław
Wiktor Antoniewicz, Wrocław
Marta Romowicz, Cieszyn
Aneta Michalak, Wrocław
Paulina Zielińska, Wrocław
Rafał Kaczkowski, Wrocław
Katarzyna Potoczny, Wrocław
Anna Wilk, Wrocław
Martyna Kozłowska, Wrocław
Beata Wasilowicz, Wrocław
Agnieszka Kowalik, Wrocław
Maja Wacławiak, Wrocław
Natalia Gala, Wrocław
Wyniki naboru:
Anna Wilk, Wrocław
Dominika Krawiec, Wrocław
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Annę Wilk i Panią Dominikę Krawiec do zatrudnienia na stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji. Kandydatki spełniły w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko tj. wykształcenia, doświadczenia, wiedzy oraz motywacji do pracy. Wybrane kandydatki najlepiej wpisują się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydatki do pracy.