Stanowisko ds. wypłat i statystyki
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Adres miejsca pracy
ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wypłat i statystyki
-
Zadania
Zadania: Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
• wykształcenie średnieMile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie)
• minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
• podstawową znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
• podstawową znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• orientację na klienta,
• rozwiązywanie problemów,
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
• współpraca,
• orientacja na jakość,
to zachęcamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty, ew. korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Koszalinie
ul. Fałata 30, 75-434 Koszalin
Wydział Kadrowo-Płacowy
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
• CV,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Składając dokumenty w formie papierowej należy dołączyć własnoręcznie podpisaną klauzulę o treści: 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.'
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
• oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
• za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny)/wpływu korespondencji do Oddziału ZUS w Koszalinie w godzinach urzędowania. -
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-10-2025
-
Oferujemy
Zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
• umowę na czas określony zawartą w celu zastępstwa nieobecnego pracownika (przewidywany termin nieobecności do 6. 2027 r.),
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.