Doradca ds. ulg i umorzeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Dochodów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Doradca ds. ulg i umorzeń
-
Zadania
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności FAL w zakresie przyjmowania wniosków oraz bezpośrednich kontaktów z klientami.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, ekonomia, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi lub obsługą klientów
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość Ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- orientacja na klienta
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność rozwiązywania problemów
Dołącz do nas jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
oraz
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- jesteś zorientowany na klienta
- umiesz rozwiązywać problemy
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-10-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test sprawdzający wiedzę merytoryczną
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.