Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
-
Zadania
Zakres zadań:
- organizuje obieg korespondencji
- monitoruje terminowość załatwiania (realizacji) spraw i dyspozycji wydawanych przez kierującego departamentem
- opracowuje materiały informacyjne, przygotowuje pisma zgodnie z poleceniem kierującego departamentem
- zapewnia zaopatrzenie w materiały biurowe na potrzeby departamentu
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ekonomia, administracja, nauki społeczne, nauki humanistyczne)
- doświadczenie zawodowe (minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą sekretarsko-biurową)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- współpraca i komunikacja
- orientacja na jakość
- orientacja na cel
- wysoka kultura osobista
- punktualność
- wielozadaniowość
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
20-10-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 0 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami