Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Hajnówce
14 października 2020
Od 15 października br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Hajnówce jest niedostępna.
W placówce można jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Białymstoku i podległych mu jednostkach terenowych:
- ZUS Inspektorat w Augustowie
- ZUS Inspektorat w Bielsku Podlaskim
- ZUS Inspektorat w Siemiatyczach
- ZUS Inspektorat w Sokółce
- ZUS Inspektorat w Suwałkach
- ZUS Inspektorat w Wysokiem Mazowieckiem
- ZUS Inspektorat w Zambrowie
- ZUS Inspektorat w Łomży
- ZUS Biuro Terenowe w Grajewie
- ZUS Biuro Terenowe w Kolnie
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.