Breadcrumb

Aktualności

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym w Przasnyszu

Od 26 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Przasnyszu.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Płocku oraz w następujących jednostkach terenowych:

ZUS Inspektorat w Ciechanowie

ZUS Inspektorat w Gostyninie

ZUS Inspektorat w Makowie Mazowieckim

ZUS Inspektorat w Mławie

ZUS Inspektorat w Ostrołęce

ZUS Inspektorat w Ostrowi Mazowieckiej

ZUS Inspektorat w Pułtusku

ZUS Inspektorat w Płońsku

ZUS Inspektorat w Sierpcu

ZUS Inspektorat w Wyszkowie

Biuro Terenowe w Żurominie

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.