Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym w Strzelinie
28 December 2020
Od 29 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Strzelinie.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.
Najbliższe placówki, w których prowadzona jest bezpośrednia obsługa klientów to:
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.