Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej
4 November 2020
Od 5 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów dla płatników składek i ubezpieczonych w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
oraz
Oddział ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 - w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy również dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.