Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Inspektoracie ZUS Kraków - Krowodrza
16 November 2020
Od 16 listopada br. przywracamy obsługę płatników składek i ubezpieczonych w Inspektoracie ZUS Kraków – Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12.
W placówce dostępna jest też bezpośrednia obsługa klientów w sprawach zasiłków.
Nadal niedostępna jest obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych. Najbliższa obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych jest w Oddziale ZUS w Krakowie ul. Pędzichów 27.
Do dyspozycji pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.