Breadcrumb

Aktualności

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Rybniku

Od 2 listopada 2020 r. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – w Oddziale ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.

Osoby zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, mogą skorzystać z sali obsługi klientów w podległych inspektoratach ZUS:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS online, bez wychodzenia z domu.
Polecamy nową formę kontaktu czyli e-wizytę. Wideorozmowę z konsultantem ZUS można zarezerwować w dogodnym dla siebie terminie. Więcej o e-wizytach w ZUS

Jesteśmy dostępni również przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Natomiast zainteresowanych sprawami związanymi z Polskim Bonem Turystycznym zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 22 11 22 111.