Stanowisko ds. informacji publicznej
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Legislacyjno - Prawny
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. informacji publicznej
-
Zadania
Zakres najważniejszych zadań na stanowisku:
- analizuje wnioski o udzielenie informacji publicznej, a także wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego wpływające do Centrali lub do terenowych jednostek organizacyjnych ZUS,
- analizuje otrzymaną dokumentację z komórek merytorycznych Centrali oraz z oddziałów pod kątem możliwości jej udostępnienia,
- udziela odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz na wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego,
- sporządza projekty decyzji o odmowie udzielania informacji publicznej lub o umorzeniu postępowania w sprawach dostępu do informacji publicznej lub o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego,
- występuje przed wojewódzkim sądem administracyjnym w sprawach dotyczących skarg na decyzje o odmowie udostępnienia informacji publicznej lub o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z działalnością Zakładu
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na jakość
- umiejętność współpracy
- nastawienie na rozwój
Prosimy o następujące dokumenty:
- CV
- listu motywacyjnego
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- w przypadku dużej liczby kandydatów (powyżej 10) etapem kwalifikującym do rozmowy kwalifikacyjnej może być sprawdzenie wiedzy i praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-11-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- system premii i nagród
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.