Stanowisko ds. nadzoru i obsługi klientów w obszarze ustawodawstwa właściwego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Świadczeń Międzynarodowych i Wsparcia Rodzin
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. nadzoru i obsługi klientów w obszarze ustawodawstwa właściwego
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres najważniejszych zadań:
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji w oddziałach ZUS procesów obsługi zadań w zakresie ustalania właściwego ustawodawstwa oraz prawidłowością obsługi klientów, w tym w szczególności poprzez przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych oraz realizowanie działań zaradczych wobec ujawnionych nieprawidłowości
- rozpatrywanie spraw z zakresu ustalania ustawodawstwa właściwego zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w szczególności udzielanie odpowiedzi na skargi, interwencje i petycje
- udzielanie wyjaśnień ubezpieczonym, płatnikom składek, instytucjom i podmiotom zewnętrznym, komórkom organizacyjnym Centrali i terenowym jednostkom organizacyjnym w zakresie realizacji przez oddziały ZUS zadań w obszarze ustalania właściwego ustawodawstwa
- opracowywanie i uaktualnianie materiałów informacyjnych dla płatników składek i ubezpieczonych
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy z zakresu ubezpieczeń społecznych lub administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, prawo międzynarodowe, nauki polityczne, integracja europejska)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- nastawienie na rozwój
Prosimy o następujące dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie test kwalifikacyjny i/ lub rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzone w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- w celu zakwalifikowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, należy uzyskać poprawny wynik w teście sprawdzającym umiejętność wnioskowania na podstawie przedstawionych informacji. W ramach testu 1-2 zadania będą w języku angielskim, aby sprawdzić rozumienie czytanego tekstu oraz umiejętność sformułowania wypowiedzi pisemnej na zadany temat
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne oraz oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
09-06-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z wewnętrznym klientem ZUS,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.