Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 251/2025
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Poznaniu
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Poznaniu
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań
 - 
                        
Województwo
wielkopolskie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji 251/2025
 - 
                        
Zadania
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
 - 
                        
Wymagania
Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
 
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia)
 - minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
 
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
 - podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
 - podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
 - umiejętność obsługi pakietu MS Office
 
Jeśli jesteś osobą
- komunikatywną
 - potrafiącą współpracować
 - zorientowaną na jakość
 - nastawioną na rozwój
 - posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
 - potrafisz rozwiązywać problemy
 
To zachęcamy do przesłania dokumentów
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 251/2025,
 - CV
 - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS". 
Miejsce składania dokumentów:
- korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
 - osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
 - przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)
 
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w PoznaniuDodatkowe informacje:
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
 - sprawdzenie wiedzy z zakresu podanego w ofercie pracy ( w formie testu pisemnego lub w trakcie rozmowy),
 - rozmowę kwalifikacyjną
 
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
 - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
 - oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
 - dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
 - w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
 - do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-11-2025
 - 
                        
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - bogaty pakiet świadczeń socjalnych
 - system premiowy
 
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
 - sprzęt biurowy
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
 - konieczność odbywania podróży służbowych,
 - budynek 6-piętrowy z windą,
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze,
 - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
 - przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.