Administrator SWEZ (system oparty na SAP) – nadzór nad eksploatacją i umowami na wsparcie administrowania systemami SAP
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Rozwoju Systemów Wewnętrznych
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Administrator SWEZ (system oparty na SAP) – nadzór nad eksploatacją i umowami na wsparcie administrowania systemami SAP
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych pracując w ramach jednego z największych tego typu systemów na świecie. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zadania:
- nadzoruje eksploatację systemu SWEZ, w tym rozlicza zadania realizowane przez wykonawców zewnętrznych
- uczestniczy i nadzoruje obsługę formalną problemów w systemie SWEZ
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 2 lata doświadczenia związanego z:
- przygotowywaniem i rozliczaniem umów z obszaru IT
- przygotowywaniem postępowań przetargowych w zakresie przedmiotu umowy, kryteriów wyboru, oceny ofert.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (informatyka)
- znajomość procedur obsługi incydentów i zgłoszeń serwisowych
- ogólna wiedza dotycząca wykorzystania systemów typu ERP
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, rozwiązywanie problemów, innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmować rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line). Etapem kwalifikującym do rozmowy może być sprawdzenie wiedzy kandydata z zakresu przygotowywania i rozliczania umów z obszaru IT i postępowań przetargowych
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- aplikacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-11-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów