Stanowisko ds. wypłat i statystyki
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
-
Adres miejsca pracy
ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wypłat i statystyki
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie);
- minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: Ustawy o emeryturach i rentach z FUS oraz Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- znajomość KPA w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- umiejętność współpracy z innymi;
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- rzetelność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat;
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne nie będzie rozpatrywane;
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-11-2025
-
Oferujemy
Oferujemy: umowę o pracę na czas zastępstwa.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.