Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Łodzi
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź
 - 
                        
Województwo
łódzkie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
 - 
                        
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
 - 
                        
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
 
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
 
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
 - podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
 - umiejętność obsługi pakietu MS Office
 - orientacja na cel i jakość
 - nastawienie na rozwój
 - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
 - umiejętność współpracy
 
Wymagane dokumenty:
- CV
 - list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
 - dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
 
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
 - proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
 - nadesłanych dokumentów nie zwracamy
 - oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
 - miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Łodzi
ul. Lipiec Reymontowskich 11
91-120 Łódź 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-11-2025
 - 
                        
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - system szkoleń
 - atrakcyjne godziny pracy
 - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
 
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
 - sprzęt biurowy.
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie
 - konieczność odbywania podróży służbowych
 - budynek 4-piętrowy z windą
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
 - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami