Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres miejsca pracy
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Zapewnienia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określona dla stanowiska:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Atutem będzie:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo),
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek.
oraz
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) na poziomie podstawowym.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat),
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- skan dokumentu potwierdzającego staż pracy związany z ubezpieczeniami społecznymi.
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać elektronicznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
10-11-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- nastawioną na rozwój
- rozwiązującą problemy
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne,
- dodatek stażowy za pracę w ZUS,
- wynagrodzenie "trzynastkę",
- rozwój zawodowy,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu (test wiedzy) oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- budynek 10-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze,
- wejście do budynku zorganizowane w poziomu chodnika,
- drzwi wejściowe otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.