Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 3
-
Miejsce pracy
ZUS I Inspektorat we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku opracowuje sprawy emerytalno-rentowe z ubezpieczeń społecznych, kapitał początkowy i inne świadczenia, w tym zlecone Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia);- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat);- kopie dokumentów, potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy pracowania na umowę na czas zastępstwa
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie znajomości wymaganej ustawy w formie testu
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu formularza aplikacyjnego -
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-11-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 4-piętrowy z windą i pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Natalia Grzybek, Wrocław
Dawid Bujakowski, Lubin
Michał Wysocki, Wrocław
Izabela Skiba, Wrocław
Anna Galas, Wilczyce
Wiktoria Karolczuk, Wrocław
Mateusz Bednarek, Wrocław
Paulina Kolba, Wrocław
Maciej Kostański, Wrocław
Aneta Połetek, Wrocław
Ewa Bogusławska, Wrocław
Joanna Poźniak-Wlach, Wrocław
Barbara Pych-Siatka, Wrocław
Magdalena Sztramska, Wrocław
Alicja Olszewska, Wrocław
Wyniki naboru:
Mateusz Bednarek, Wrocław
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Pana Mateusza Bednarka do zatrudnienia na stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji. Kandydat spełnił w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko tj. wykształcenia, doświadczenia, wiedzy oraz motywacji do pracy. Wybrany kandydat najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydatki do pracy.