Zmiany dotyczące obsługi klientów w I Oddziale ZUS w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12
29 marca 2021
Od 30 marca br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych w I Oddziale ZUS w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
W I Oddziale ZUS w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12 obsługujemy klientów w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.