Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Inspektoracie ZUS w Skierniewicach
2 listopada 2020
Od 3 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Skierniewicach.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Oddział ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
- Inspektorat w Bełchatowie
- Inspektorat w Opocznie
- Inspektorat w Piotrkowie Trybunalskim
- Inspektorat w Radomsku
- Biuro Terenowe w Rawie Mazowieckiej
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.