Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie w Katowicach
30 October 2020
Od 30 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Katowicach.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
W tych placówkach do Państwa dyspozycji pozostają skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.