Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Pabianicach
30 March 2021
Od 30 marca br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Pabianicach.
Wnioski oraz dokumenty można składać do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.
Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:
- Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Łęczycka 70A
- I Oddział ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2
- II Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11
- Punkt Informacyjny w Łasku, ul. Kościuszki 14 ( poniedziałek - piątek: 8.00-15.00)
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.