Stanowisko ds. wypłat i statystyki-wyniki rekrutacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
-
Adres miejsca pracy
ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wypłat i statystyki-wyniki rekrutacji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie);
- minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: Ustawy o emeryturach i rentach z FUS oraz Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- znajomość KPA w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego;
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- umiejętność współpracy z innymi;
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- rzetelność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat;
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne nie będzie rozpatrywane;
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
12-11-2025
-
Oferujemy
Oferujemy: umowę o pracę na czas zastępstwa.
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE:
1 Katarzyna Alf Widełki
2 Wioletta Bugajska Kielce
3 Damian Cedro Kielce
4 Anna Durlej Kakonin
5 Agnieszka Działoszyńska Ćmińsk
6 Agnieszka Fidor Trzcianki
7 Edyta Gadzalska Kielce
8 Urszula Gałka Kielce
9 Jakub Głowala Sarbice Drugie
10 Monika Grzesik Gnojno
11 Michał Gwarek Kielce
12 Edyta Kmiecik Radlin
13 Urszula Kołodziej Kielce
14 Dagmara Kowalczyk Kielce
15 Milena Koziorowska Kielce
16 Agnieszka Kuzka Kielce
17 Aldona Miarecka-Grodzińska Kielce
18 Marcelina Pawłowicz Kielce
19 Kamila Prusek Kielce
20 Mateusz Stawski Kielce
21 Alicja Szczukiewicz Leszczyny
22 Kinga Walczak Piekoszów
23 Dominika Wilczyńska Skoki
24 Weronika Winiarz Kielce
DO WYŻEJ WYMIENIONYCH OSÓB ZOSTAŁA PRZESŁANA W DNIU 14.11.2025 INFORMACJA ODNOŚNIE TERMINU REKRUTACJI - PROSZĘ O SPRAWDZENIE SKRZYNEK E-MAILOWYCH
OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI:
Marcelina Pawłowicz - Kielce
Komisja rekrutacyjna rekomenduje Panią Marcelinę Pawłowicz na stanowisko ds. wypłat i statystyki z uwagi na zaprezentowaną wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, jak również motywację do pracy na tym stanowisku. Komisja oceniła kwalifikacje, kompetencje oraz wiedzę kandydata jako adekwatne i spełniające oczekiwania do zatrudnienia na ww. stanowisku.