Naczelnik Wydziału Badań Statystycznych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Statystyki i Prognoz Aktuarialnych
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Badań Statystycznych
-
Zadania
Zakres zadań:
- sprawuje nadzór nad merytoryczną prawidłowością prowadzonych badań statystycznych
- koordynuje opiniowanie zapisów w projekcie 'Programu badań statystycznych statystyki publicznej' w części dotyczącej ZUS, prowadzi prace uzgodnieniowe z przedstawicielami GUS
- przygotowuje opinie aktów prawnych z dziedziny ubezpieczeń społecznych i pokrewnych
- nadzoruje przygotowywanie i przygotowuje opracowania problemowe z zakresu prowadzonych prac badawczych oraz w oparciu o informacje gromadzone w departamencie
- przygotowuje plan wydawniczy publikacji opracowanych w departamencie
- nadzoruje przygotowanie sprawozdań i analiz dotyczących pracy wydziału
- kieruje podległym zespołem
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata (obszar statystyka i ubezpieczenia społeczne)
- staż pracy ogółem minimum 4 lata
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (statystyka, ekonomia, matematyka, socjologia)
- doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy związanej ze statystyką i ubezpieczeniami społecznymi, 2 lata kierowania małym zespołem
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługa programów MS Office
- business objects
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- kierowanie zespołem
- motywowanie
- rozwijanie pracowników
- przywództwo
- zarządzanie procesowe
Wymagane dokumenty:
- CV
- listu motywacyjnego
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu zawierającego okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny 'Aplikuj', znajdujący się na dole oferty
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie praktycznej znajomości MS Excel
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3- piętrze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami