Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowy w Poddębicach
28 October 2020
Od 29 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Poddębicach.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- II Oddział ZUS w Łodzi
- ZUS Inspektorat w Łodzi
- ZUS Inspektorat w Pabianicach
- ZUS Inspektorat w Sieradzu
- ZUS Inspektorat w Wieluniu
- Biuro Terenowe w Pajęcznie
- Biuro Terenowe w Wieruszowie
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.