Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem-Olsztyn (zastępstwo)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem-Olsztyn (zastępstwo)
-
Zadania
Opis stanowiska: Zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem.
Zadania:
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- opracowuje, monitoruje i nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów administracyjnych,
- realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego, dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów),
- dba o prawidłowe funkcjonowanie modułu sytemu SAP w zakresie zarządzania remontami (PM) w Zakładzie
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie średnie
mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczeniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy - Prawo zamówień publicznych
- znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na klienta oraz na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność, innowacyjność
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów (w formie pisemnej lub ustnej) oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-04-2024
-
Oferujemy
- umowę o prace na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: : spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.
Ogłoszenie listy kandydatów:
- Anita Błaszczyk, Olsztyn
- Adrian Burakowski, Olsztynek
- Agnieszka Chmielińska, Olsztyn
- Ewa Filipowicz, Olsztyn
- Robert Kasiński, Olsztyn
- Jarosław Komiago, Olsztyn
- Izabela Smugorzewska, Olsztyn