Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Wałbrzychu

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Wałbrzychu w budynku przy ul. Kasztanowej 1.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Kasztanowej jest wyznaczonych pięć miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem. Wejście jest  zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Dzierżoniowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Dzierżoniowie w budynku przy ul. Andersa 6a.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Andersa 6a są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Andersa.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony dziedzińca wewnętrznego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w dwóch salach obsługi klientów. Obydwie sale znajdują się na parterze.

    W sali, która jest na wprost wejścia do budynku, są obsługiwani świadczeniobiorcy.  Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych.

    Sala, która znajduje się z prawej strony od drzwi wejściowych, jest przeznaczona do obsługi płatników składek i ubezpieczonych.  Drzwi do sali nie otwierają się automatyczne. Ciasne pomieszczenie sali jest niedostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Aby skorzystać z obsługi spraw dotyczących płatników składek i ubezpieczonych, zwróć się o pomoc do pracownika ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się po prawej  stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sal obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Jeleniej Górze

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Jeleniej Górze w budynku przy ul. Sygietyńskiego 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Sygietyńskiego są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem przy ul. Sygietyńskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Przy wejściu na schody jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów lub ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku, w części korytarza oznaczonej „ORZECZNICTWO LEKARSKIE”.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kamiennej Górze

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kamiennej Górze w budynku przy al. Wojska Polskiego 14.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przy al. Wojska Polskiego 14 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę od ul. Parkowej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od al. Wojska Polskiego 14. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Wejście do budynku od strony parkingu jest niedostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchu. Jeżeli naciśniesz dzwonek, który znajduje się w okolicy wejścia, uzyskasz pomoc w dostaniu się do budynku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Na drodze do sali obsługi klientów występują utrudnienia w postaci schodów. Skorzystaj z platformy.  Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy. Drzwi do sali obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik, który uruchomił platformę.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Po przeciwnej stronie korytarza, w pobliżu sali obsługi klientów znajduje się toaleta częściowo przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu. W toalecie jest mała przestrzeń manewrowa.

    Do końca listopada 2019 r. toaleta jest remontowana.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kłodzku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Kłodzku w budynku przy Pl. Bolesława Chrobrego 21.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy Pl. Bolesława Chrobrego - naprzeciwko wejścia - są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od Pl. Bolesława Chrobrego 21. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na prawo od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lubaniu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Lubaniu w budynku przy ul. Łokietka 13.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Łokietka 13 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez boczną bramę od ul. Łokietka lub główną bramą od ul. Reja.

     

    Wejście do budynku

    Wejście dla osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu bramy wjazdowej przy ul. Łokietka. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Przy pochylni jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dotarciu do stanowisk obsługi klientów.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe przy pochylni otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w salach obsługi klientów, które znajdują się na parterze. Drzwi na drodze do sal nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy stanowisk obsługi klientów lub ochrony. W budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, w części budynku niedostępnej dla klientów. W dostaniu się do tej części budynku pomoże Ci pracownik ochrony.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Świdnicy

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Świdnicy w budynku przy ul. Saperów 29.

     

    Miejsca parkingowe

    Przy wejściu głównym do budynku, od strony ul. Podchorążych, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    W pobliżu budynku, od strony ul. Saperów, jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od ul. Podchorążych. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Aby wyrównać różnice w ukształtowaniu terenu między wysoko położonym budynkiem a ul. Saperów 29, wybudowano drugą pochylnię.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

    Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dotarciu do stanowisk obsługi klientów.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwania w dwóch salach obsługi klientów.

    Jedna sala znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku.

    Druga sala jest na pierwszym piętrze. Skorzystaj z windy, która znajduje się na lewo od wejścia do sali obsługi klientów na parterze.

    Drzwi do sal obsługi klientów nie otwierają się automatycznie.

    Wewnątrz sal nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku, przed wejściem do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Ząbkowicach Śląskich

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Ząbkowicach Śląskich w budynku na Os. XX-lecia 52.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się około 100 m od budynku, przy drodze dojazdowej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem na Os. XX-lecia 52. Przy wejściu  znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na piętrze. Na drodze do sali są schody. Naciśnij dzwonek, który znajduje się przy drzwiach wejściowych, aby uzyskać pomoc obsłudze Twojej sprawy.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Ząbkowicach Śląskich jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższa placówka ZUS przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w Inspektoracie ZUS w Dzierżoniowie, przy ul. Andersa 6a.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Zgorzelcu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Zgorzelcu w budynku przy ul. B. Prusa 3. 

     

    Miejsca parkingowe

    Za budynkiem znajduje się parking dla klientów ZUS, na którym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę główną od ul. Prusa.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu.  Przy wejściu znajduje się podjazd.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze budynku, obok sali obsługi klientów.