Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Szczecinie

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Szczecinie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Szczecinie w dwóch budynkach: przy ul. Matejki 22 oraz ul. Citroena 2.

W obydwu budynkach są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze. Załatwisz w nich także sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe.

Budynek przy ul. Matejki 22

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Matejki są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Miejsca postojowe znajdują się na parkingu przed wejściem do budynku na piętrze. Na parking (antresolę) wjedziesz podjazdem od strony Centrum Handlowego Galaxy.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Matejki. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia i jest zainstalowany dzwonek z informacją "potrzebujesz pomocy - zadzwoń".

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem na piętrze od strony Centrum Handlowego Galaxy. Wjedź na parking na antresoli. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu do budynku przy ul. Matejki oraz od strony Centrum Handlowego Galaxy otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na piętrze.

Aby dostać się do sali obsługi klientów z parteru budynku od wejścia przy ul. Matejki, skorzystaj z windy. Winda znajduje się w holu, na parterze budynku.

Do sali obsługi klientów dostaniesz się także od strony Centrum Handlowego Galaxy z parkingu na antresoli. Wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika. Drzwi przy tym wejściu otwierają się automatycznie.

Drzwi do sali obsługi klientów nie otwierają się automatycznie, dlatego pozostają otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w holu budynku na parterze. Aby dostać się do toalety z sali obsługi klientów, zjedź windą na parter. Dalej pokieruje Cię pracownik stanowiska "Informacja ogólna", "Dziennik podawczy". W toalecie znajduje się system wzywania pomocy.

Budynek przy ul. Citroena 2

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Citroena 2 są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Citroena. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowej do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy ochrony oraz pracownik stanowiska „Informacja Ogólna”, „Dziennik Podawczy”.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik  stanowiska „Informacja Ogólna”, „Dziennik Podawczy”. Stanowisko to znajduje się przed wejściem do sali obsługi klientów.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w holu głównym, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Choszcznie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Choszcznie w budynku przy ul. Jagiełły 28.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Jagiełły 28. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.  

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gryficach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Gryficach w budynku przy ul. Jana Dąbskiego 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Jana Dąbskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Wejście do budynku dla osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy ul. Jana Dąbskiego 5.

    Przy wejściu znajduje się winda. Drzwi do windy nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu do windy jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gryfinie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Gryfinie w budynku przy ul. Łużyckiej 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul Łużyckiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.  

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia głównego do budynku. Drzwi do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Łobzie

    Obsługa klientów

    Od 17 kwietnia 2018 r. klienci są obsługiwani  w Łobzie w budynku przy ul. Kościuszki 26.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

       

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od ul. Komuny Paryskiej.  Przed wejściem do budynku - na chodniku - znajduje się dzwonek ze znakiem wózka oraz  informacją "POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH". Naciśnij dzwonek, aby zszedł do Ciebie pracownik i pomógł Ci dostać się do budynku. Pracownik podstawi Ci przenośny podjazd, a następnie pomoże Ci w obsłudze Twojej sprawy. 

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na pierwszym piętrze. Klienci z niepełnosprawnością ruchu są obsługiwani na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Myśliborzu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Myśliborzu w budynku przy ul. Witolda Pileckiego 29.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Witolda Pileckiego 29 są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Witolda Pileckiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia. 

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony lub pracownik stanowiska informacji ogólnej.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik stanowiska informacji ogólnej.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w holu głównym, po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Pyrzycach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Pyrzycach w budynku przy ul. Sportowej 1. 

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Sportowej 1 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą się dostać do budynku wejściem od ul. Sportowej. Przy wejściu znajduje się pochylnia. 

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na  drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Stargardzie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Stargardzie przy ul. Składowej 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Składowej 2. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Świnoujściu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Świnoujściu w budynku przy ul. Piastowskiej 63.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Piastowskiej 63 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul Piastowskiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Nad drzwiami wejściowymi do budynku jest zainstalowany znacznik systemu nawigacyjno-informacyjnego TOTUPOINT dla osób niedowidzących i niewidomych. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali są  otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.