Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków 120.2023
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Śremie
-
Adres miejsca pracy
ul. Szeroka 2, 63-100 Śrem
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków 120.2023
-
Zadania
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnieMile widziane:
- wykształcenie wyższe ( ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- podstawowaznajomość Ustawy o: systemie ubezpieczeń społecznych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy, ubezpieczeniu społecznym z tytułów wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty: 120.2023
- skan dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Dodatkowe:
- poszukujemy jednego pracownika na stanowisko
- proces rekrutacyjny obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w Inspektoracie w Śremie lub formie zdalnej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat w Śremie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferta ważna do 11 stycznia 2024 roku.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
To zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
☒ polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
☒ wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
☒ konieczność poruszania się po całym obiekcie
☒ budynek 4 -kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
☒ stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
☒ miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
☒ przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
☒ drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
☒ w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
- Adam Pawlicki, Nowinki
- Wiktoria Kurek, Śrem
- Beata Łuczak, Boguszyn
- Agnieszka Łukowiak, Piotrkowice
- Agnieszka Olejniczak, Śrem
- Sylwia Wiśniewska, Manieczki
- Sandra Łabutka, Zbrudzewo
- Martyna Kaźmierczak, Chromiec
- Dominika Gronek, Śrem
- Daria Kaczan, Śrem
- Julia Glinkowska, Śrem
- Monika Kómoch, Nowieczek
- Ewa Habernik, Wyrzeka
- Patrycja Nowak, Nochowo
- Aleksandra Ostrowska, Śrem
- Karol Bręgiel, Śrem
- Adrianna Słomińska, Śrem
- Ewelina Brzostowska, Krosno
- Anna Dudek, Grzymysław
- Grażyna Górecka, Zaniemyśl
- Olga Nowak, Śrem
- Agnieszka Rozmiarek, Czmoń
- Klaudyna Perczyńska, Środa Wielkopolska
- Wioletta Łączniak, Śrem
- Magdalena Bączkowska, Gostyń
- Natalia Kasprzak, Śrem
- Klaudia Maculewicz, Psarskie
- Zuzanna Słomińska, Śrem
- Nadia Niewdana, Śrem
- Martyna Błachowiak, Śrem
Wyniki naboru:
- Zuzanna Słomińska, Śrem
Pani Zuzanna Słomińska w procesie rekrutacji wykazała się odpowiednimi kompetencjami koniecznymi do pracy na tym stanowisku. Koncentruje się na postawionych celach, podejmuje działania dla ich osiągnięcia. Identyfikuje ryzyka zagrażające realizacji celów. Poszukuje rozwiązań zapewniających ich osiągnięcie. Samodzielna w pracy. Bierze odpowiedzialność za rezultat działania. Przejawia troskę o wysoką jakość swojej pracy. W kontaktach z klientami zwraca uwagę na okazywanie szacunku i odpowiadanie na potrzeby klientów.