Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
- udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji
- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora Kontroli Zakładu.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Wymagania dodatkowe
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B'.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły wyższej).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line
Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:
- posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
- mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.
Poszukujemy 7 kandydatów na stanowisko.
Miejsce wykonywania pracy: Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS w Rzeszowie lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS w Rzeszowie położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-05-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
- możliwość awansu zawodowego,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
- możliwość pracy zdalnej
- bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- wykonywanie pracy w biurze,
- wykonywanie pracy poza biurem,
- odbywanie podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku bezpośrednio z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.