WYNIKI REKRUTACJI Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków-STARACHOWICE
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Starachowicach
-
Adres miejsca pracy
ul. Radomska 31A, 27-200 Starachowice
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
WYNIKI REKRUTACJI Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków-STARACHOWICE
-
Zadania
- Ustala prawo do świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, w tym opracowuje korespondencję w takich sprawach.
- Ustala prawo do świadczeń podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, w tym opracowuje korespondencję w takich sprawach.
- Opracowuje dokumentację finansową do wypłaty świadczeń.
- Dokonuje potrąceń z wypłacanych świadczeń na wniosek podmiotów zewnętrznych i wewnętrznych.
- Dokonuje potrąceń z wypłacanych świadczeń na wniosek instytucji zagranicznych oraz opracowuje wnioski o dokonywanie takich potrąceń do zagranicznych instytucji właściwych.
- Opracowuje zaświadczenia dotyczące okresu pobierania świadczeń oraz ich wysokości dla komórek organizacyjnych oddziału, ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów zewnętrznych, w sprawach nieobsługiwanych przez SOK.
- Nalicza i potrąca zaliczki na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych od wypłacanych świadczeń.
- Opracowuje roczne informacje o wypłaconych świadczeniach i zaliczkach pobranych od wypłaconych świadczeń na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Zgłasza do ubezpieczeń emerytalno-rentowych osoby pobierające zasiłki macierzyńskie i zasiłki w wysokości zasiłków macierzyńskich wypłacane przez Zakład.
- Opracowuje decyzje w sprawie prawa i wypłaty świadczeń wypłacanych przez Zakład, w tym decyzje dotyczące świadczenia rehabilitacyjnego oraz decyzje wydawane w wyniku kontroli orzekania o czasowej niezdolności do pracy. -
Wymagania
Wymagania formalne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, rachunkowość, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansowąWymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- zorientowanie na realizację celów,
- zorientowanie na jakość,
- komunikacja,
- umiejętność współpracy,
- nastawienie na rozwój,
- orientacja na klienta,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnychWymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-02-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy;
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- przewidujemy proces rekrutacyjny obejmujący test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Starachowicach, ul. Radomska 31A, 27-200 Starachowice
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- brak windy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
1. Liwia Bobkiewicz
2. Ewelina Bochniak Starachowice
3. Angelika Czerwińska Starachowice
4. Katarzyna Dankowska Śniadka Druga
5. Paula Gała Starachowice
6. Beata Grzegorska Starachowice
7. Alina Kiełek Starachowice
8. Justyna Kolasa Starachowice
9. Monika Michalska Starachowice
10. Agnieszka Niewczas Starachowice
11. Monika Orzechowska Jasieniec Iłżecki Górny
12. MAGDALENA PACHOLCZYK Skarżysko - Kamienna
13. Paulina Pacholec Starachowice
14. KINGA PAWLIK- KRÓL Starachowice
15. Justyna Rać-Malec Starachowice
16. Iwona Radomek Wronów
17. Eliza Romańska Starachowice
18. Tomasz Wyżykowski Starachowice
19. Karolina Wziątek Rzepin Drugi
OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI:
Justyna Rać-Malec - Starachowice
Zatrudniono na stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków Panią Justynę Rać - Malec. Kandydatka zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, zorientowana na cel. Pani Justyna wykazała się motywacją do pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, która uwarunkowana jest chęcią rozwoju zawodowego. Kompetencje które posiada oraz dotychczasowe doświadczenie sprawią, że świetnie sprawdzi się w pracy na stanowisku. Bogate doświadczenie zawodowe również na stanowisku kierowniczym. Charakteryzuje się odpornością na sytuacje stresowe, systematycznością i wytrwałością w dążeniu do wyznaczonych celów. Jest pewna, iż uzyskane przez nią wykształcenie, doświadczenie zawodowe, a także zakres umiejętności, gwarantują profesjonalizm i efektywność w pracy na stanowisku pracownika ds. przyznawania i wypłat zasiłków oraz przyczynią się do dalszego rozwoju firmy.