Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Katowicach
11 stycznia 2021
Od 11 stycznia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Katowicach.
Wnioski oraz dokumenty można składać na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Chorzowie oraz w następujących jednostkach terenowych:
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.