Przywrócenie obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu
19 kwietnia 2021
Od 19 kwietnia br. przywróciliśmy standardową obsługę klientów w sprawach emerytalno-rentowych w Inspektoracie w Oświęcimiu. Obsługa klientów w tej placówce jest już dostępna w pełnym zakresie tj. w sprawach płatników składek i ubezpieczonych, w sprawach zasiłkowych oraz emerytalno-rentowych.
Do dyspozycji nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.