Breadcrumb

Aktualności

Obsługa klientów w placówkach ZUS w poniedziałki w II kwartale 2021 r.

W kwietniu, maju oraz czerwcu w poniedziałki nasze placówki nadal będą dostępne w godz. 8.00 – 15.00.

Przypominamy, że w naszych placówkach w ramach wydzielonych stref,  klienci mogą samodzielnie składać wnioski do przeznaczonych do tego skrzynek – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

W poniedziałki jak i w pozostałe dni tygodnia dokumenty do skrzynek można składać w godz. 8.00 – 15.00.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

 

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.